kraj:
Polska
11-05-2012, 13:57 źródło: Materiały Prasowe     komentarzy: 0

brak opisu

, Inf.prasowa

Darmowe porady w Miasteczku Europejskim

Masz problem z uzyskaniem odszkodowania za zagubiony bagaż od włoskich linii lotniczych? Brytyjski e-sprzedawca nie odpowiedział na reklamację? Odwiedź w sobotę, 12 maja, Miasteczko Europejskie na Krakowskim Przedmieściu. Od 11.00-15.00 w okolicach Kościoła Św. Anny (stoisko nr 15) eksperci z Europejskiego Centrum Konsumenckiego będą udzielali porad dot. praw konsumentów w Unii Europejskiej.

Tradycyjnie ulicami Warszawy przejdzie Parada Schumana, zaś na Krakowskim Przedmieściu powstanie Miasteczko Europejskie, czyli rodzinny festyn edukacyjny. Wydarzenia te są częścią Polskich Spotkań Europejskich, organizowanych co roku przez Fundację im. Roberta Schumana na cześć Zjednoczonej Europy i członkostwa Polski w UE.

- Co roku nasze stoisko stanowi część Miasteczka Europejskiego, którego celem jest zaprezentowanie możliwości, jakie stwarza Unia Europejska swoim obywatelom. Bezpłatnie doradzamy konsumentom co zrobić, gdy napotkali problemy przy zakupie produktu lub usługi od przedsiębiorcy z innego kraju UE, np. biura podróży, linii lotniczych czy e-sprzedawcy - mówi Piotr Stańczak, Dyrektor Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

Przechodnie będą mieli możliwość odwiedzenia stoisk kilkunastu instytucji, m.in. Europejskiego Centrum Konsumenckiego oraz Komisji Europejskiej i Parlamentu Europejskiego. Będzie to okazja do spotkania z ekspertami, ale też zabawy dla najmłodszych. Organizatorzy przewidzieli wiele konkursów z nagrodami i zabaw.

Zapraszamy!

Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) należy do Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ang. ECC-Net), służących pomocą konsumentom w całej UE. Europejskie centra konsumenckie bezpłatnie informują konsumentów o ich prawach w Unii Europejskiej oraz pomagają w polubownym rozwiązywaniu sporów ponadgranicznych z przedsiębiorcami mającymi siedziby w UE, Norwegii oraz Islandii. Konsumenci mogą zgłaszać do ECK swoje skargi na nieuczciwe praktyki zagranicznych biur podróży, linii lotniczych, sklepów internetowych czy komisów samochodowych za pomocą formularza skargi dostępnego na stronie internetowej www.konsument.gov.pl, drogą telefoniczną (22 55 60 118), e-mailem (info@konsument.gov.pl) lub osobiście odwiedzając siedzibę centrum w Warszawie przy Placu Powstańców Warszawy 1.


Zgłoś błąd » Przyjazne drukowanie »

tagi: Miasteczko Europejskie, Reklamacje


reklamy:

Komentarze

Nikt jeszcze nie skomentował.

Dodaj komentarz

Aby skomentować musisz się najpierw zalogować

Zgłoś nielegalność zdjęć lub wpisów na tej stronie »