kraj:
Polska
23-04-2013, 14:22 komentarzy: 0

Wielkopolska kusi wielką historią i przygodą

Ruszył pierwszy etap kampanii promocyjnej Wielkopolski pod hasłem „Wielkopolska - Wielka historia. Wielka przygoda”. Oficjalnej prezentacji motywu przewodniego kampanii oraz zapowiedzi planowanych działań promocyjnych dokonała podczas MTT Wrocław Ewa Przydrożny, dyrektor Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej.

Drewno aplikacja Drewno aplikacja , Inf. Pras.

– Z przeprowadzonych przez nas szczegółowych badań ruchu turystycznego wynika, że Wielkopolskę odwiedzają głównie ludzie w wieku 18-40 lat, przede wszystkim z wykształceniem wyższym, a celem ich podróży jest zwiedzanie i aktywny wypoczynek. Wielkopolska to dla nich region, w którym swój początek ma dzisiejsza Polska, stąd bogate dziedzictwo historyczne. Turyści doceniają też naszą szeroką ofertę turystyki aktywnej. To do tej grupy chcemy dotrzeć z naszą kampanią. – podkreśliła na spotkaniu z prasą Ewa Przydrożny, Dyrektor WOT.
 
Na podstawie wspomnianych badań została oparta wdrażana właśnie kampania promocyjna regionu. – Chcemy przedstawić Wielkopolskę jako kontynent magiczny, osadzony w niepowtarzalnych realiach, wytworzonych przez lata historii i tradycji. Ten region to swoisty azyl turystyczny, gdzie można przeżyć niezapomnianą przygodę oraz dotknąć wielkiej historii. Pragniemy zaprezentować to, co nas wyróżnia. Dlatego stawiamy na cztery sztandarowe produkty turystyczne: kulturalno-historyczny, tradycyjny, kolejowy oraz aktywny powiedziała Dyrektor Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej.

Kolej aplikacja
Kolej aplikacja, Inf. Pras.
 
Każdy z produktów ma własny graficzny motyw przewodni oraz hasło promocyjne.

„Otwórz się na historię” to promocja tego, co kształtowało nasz kraj, zabytki, pierwsza stolica Polski. „Wkręć się w tradycję” to zaprezentowanie architektury drewnianej razem ze starymi maszynami oblężniczymi, ale także sposobem życia dawnych Wielkopolan, ich zwyczajami i tradycyjną kuchnią. „Kolej na przygodę” to wyróżnienie atrakcji, jaką są parowozy i kolejki wąskotorowe. Natomiast „Skocz na weekend” to pokazanie możliwości aktywnego spędzenia czasu w Wielkopolsce - spływów kajakowych, czy też wycieczek rowerowych na szlakach z innowacyjnym systemem GPSwielkopolska.
 
Przygotowana strategia komunikacji zawiera uniwersalną i mocną w przekazie ideę, dzięki czemu przyciągnie zarówno turystów z Polski, jak i z zagranicy. – Idea kontynentu, krainy niezliczonych atrakcji pozwala w ciekawy sposób zaadaptować komunikację do trybu on-line, do działań ambientowych czy też ambush marketingu. Ta uniwersalność jest również ważna w kontekście prowadzonych działań promocyjnych na rynkach niemieckim, brytyjskim, hiszpańskim i holenderskim – zaznaczył Jakub Deryng-Dymitrowicz, wiceprezes Agencji Reklamowej CzART odpowiedzianej za kreację kampanii.

Zobacz także: Sześć sposobów na majówkę
 
Pierwszy etap kampanii obejmuje zaprezentowanie produktów turystycznych, a także nowej strony WWW i aplikacji 3D, którą można było zobaczyć już na stoisku Wielkopolski podczas MTT Wrocław. W kolejnych etapach działania skupią się na mediach ATL i Internecie.
 
Kampania jest częścią większego projektu spółfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007–2013.

Zgłoś błąd » Przyjazne drukowanie »

tagi: Atrakcje turystyczne, Ciekawostki z Polski, Przygoda, Turystyka, Wielkopolska


reklamy:

Komentarze

Nikt jeszcze nie skomentował.

Dodaj komentarz

Aby skomentować musisz się najpierw zalogować

Zgłoś nielegalność zdjęć lub wpisów na tej stronie »